Tuemme syöpätutkimusta yhdessä Syöpäsäätiön kanssa

Saatio23_joulukorttikuvakokeilut_

Ohjasimme asiakkaillemme ja yhteistyökumppaneillemme joulutervehdyksiin varatun summan Syöpäsäätiön 75-vuotisjuhlavuoden keräykseen.

Olemme yksi monista yrityksistä ja yhteisöistä, jotka tukevat tänä jouluna syöpätutkimusta osallistumalla Syöpäsäätiön joulukeräykseen. Syöpäsäätiö on Suomen suurin yksityinen syöpätutkimuksen rahoittaja, joka kerää 75-vuotisjuhlavuoden joulukeräyksellään varoja suomalaisen syöpätutkimuksen jatkumiseksi.

– Haluamme osoittaa yhteiskunnallista vastuuta ja välittämistä lahjoittamalla syöpätutkimukselle. Syöpä on yleisin kuolinsyy Suomessa, ja joka kolmas suomalainen sairastuu syöpään elämänsä aikana. Syöpätutkimus on tärkeää, jotta voidaan kehittää uusia ja tehokkaampia hoitoja, löytää syövän syitä ja ehkäisykeinoja sekä parantaa syöpäpotilaiden elämänlaatua ja selviytymistä, kertoo Turun Seudun Veden toimitusjohtaja Aki Artimo.

Syöpäsäätiö jakaa vuosittain lähes 9 miljoonaa euroa syöpätutkimukselle, josta suurin osa tulee yksityisiltä lahjoittajilta. Syöpäsäätiö jakaa 75-vuotisjuhlavuotenaan syöpätutkimukseen ennätykselliset 7,5 miljoonaa euroa.Turun Seudun Vesi kannustaa muitakin tukemaan syöpätutkimusta ja osallistumaan Syöpäsäätiön joulukeräykseen. Jokainen lahjoitus on arvokas ja auttaa syöpää vastaan taistelevia ihmisiä.

Lahjoittaa voi

• osoitteessa www.syopasaatio.fi.
  • lahjoitustilille Nordea FI20 2344 1800 0032 29, viite 4006, viite yrityksille 40060.
  • Mobile Paylla numeroon 31150.

Turun Seudun Vesi Oy (TSV) on yhdeksän Turun seudun kunnan omistama tukkuvesiyhtiö, jonka tehtävänä on huolehtia osakkaiden talousveden tuotannosta ja jakelusta. TSV on Suomen toiseksi suurin talousveden tuottaja ja toimittaa vuosittain noin 23 miljoonaa kuutiota vettä 300 000 asiakkaalle. Turun Seudun Vesi Oy ylläpitää ja luo kilpailukykyä toiminta-alueellaan tuottamalla jatkuvasti korkealaatuista talousvettä mahdollisimman edullisesti. Talousvesi tuotetaan kestävän kehityksen periaatteiden mukaisesti. www.turunseudunvesi.fi